XII (dla mnie czwarty) Turniej kosza !!

To już dziś! Zmagania zawodników będziemy mogli obejrzeć m.in. na nowej Hali sportowej! Moja firma już po raz czwarty jest jednym z sponsorów wydarzenia:)

Dzięki uprzejmości MZKP Tarnowskie Góry w czasie trwania turnieju co godzinę będzie jeździć za darmo linia 142 z Dworca pod Halę.

Z terminarzem wydarzenia można się zapoznać na stronie Turnieju lub profilu na facebooku. Pomiędzy meczami będziemy mogli obejrzeć występy artystyczne oraz zgarnąć nagrody dla publiczności (m.in. zewnętrzne dyski twarde USB 3.0)

Serdecznie zapraszam !:)

DBI - Dzień Bezpiecznego Internetu

11 lutego obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Internetu - DBI! Podobnie jak w zeszłym roku, tak i również w tym, zapraszam Państwa do DKF "Olbrzym" na DBI - "Razem tworzymy lepszy Internet" w najbliższy wtorek, 24.02 o 18:00. Spotkanie szkolenie skierowane jest dla nauczycieli oraz rodziców, ale tak naprawdę liczymy na obecność wszystkich zainteresowanych osób oraz tych, którzy mają pytania, wątpliwości lub chcą się podzielić swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Podobnie jak w zeszłym roku część teoretyczną będziemy chcieli połączyć z dyskusją ...która miejmy nadzieję, będzie bardzo owocna - taka wspólna burza mózgów nt. Internetu i wszystkiego co się z nim łączy. W porównaniu do zeszłego roku będziemy chcieli zaprezentować Państwu serię filmów dydaktycznych oraz moduł poświęcony ćwiczeniom praktycznym.

Na koniec pozwolę sobie przesłać ogromne podziękowania dla DKF "Olbrzym" i Tarnogórskiego Centrum Kultury za otwartość i chęć współpracy przy tym wydarzeniu. Sam pomysł organizacji DBI w Tarnowskich Górach wyszedł kilka lat temu od Tarnogórskiej Grupy Inicjatyw Prorodzinnych MobilnaMama.pl. Oprócz mojej osoby wydarzenie poprowadzi Karolina Olejnik-Pyka ("MobilnaMama.pl") - pomysłodawczyni projektu. Przy oprawie audiowizualnej pomoże nam jak zawsze Jakub Pudełko - za co już teraz serdecznie dziękuję!

Podobnie jak rok temu, liczę na dużą frekwencję i gorącą debatę w gronie wszystkich zebranych. Jeszcze raz serdecznie zapraszam!

ORSZAK TRZECH KRÓLI JUŻ JUTRO!

Zapraszam do zapoznania się z trasą oraz do udziału w Orszaku Trzech Króli 2015, który przejdzie ulicami Tarnowskich Gór!

Początek trasy już jutro o godz. 13:30 - plac przed kościołem św. Apostołów Piotra i Pawła. Trasa będzie miała swój finał na tarnogórskim Rynku:)

HALA SPORTOWA W TARNOWSKICH GÓRACH! – FILM

Zachęcam do zapoznania się z filmem prezentującym wnętrze nowej Hali sportowej powstających w Tarnowskich Górach. Wygląda to fenomenalnie, na szczególną uwagę zasługuje ścianka wspinaczkowa. Obiekt obecnie jest sprzątany, czyszczony i przygotowywany do odbiorów. Otwarcie wartej blisko 14 mln zł inwestycji zaplanowano na połowę lutego.

Święta z TV

Jak już pewnie większość z was się przekonała, kino to jedna z moich pasji, którą kocham i pielęgnuję:)

Na wstępie wszystkich odsyłam do mojego wpisu z bloga z przed 2 lat, gdzie zaprezentowałem listę 22 najlepszych filmów na święta, z uzasadnieniem większości z nich :) LINK

Z racji na zbliżający się okres świąteczny ...który przede wszystkim powinien obfitować w rodzinne spotkania przy świątecznym stole, warto zauważyć, iż to właśnie świąteczne filmy, a co za tym idzie, telewizyjny repertuar, będzie stanowił element świątecznej rozrywki i odpoczynku z pilotem w ręku. Z tej okazji postanowiłem dla Państwa przejrzeć świąteczny program telewizyjny i wybrać pozycje zasługujące na miano tych ciekawych, świątecznych!

Starałem się wybrać kino głównie familijne, sprawdzone od lat, tj. Kevin sam w domu, czy filmy które przetarły się już w tym okresie ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu) jak Pretty Woman, czy typowe świąteczne pozycje - Family Man, W krzywym zwierciadle. Witaj Święty Mikołaju!, polskie Listy do M. oraz świetna komedia romantyczna - Ja Cię kocham, a Ty śpisz! Nie mogło oczywiście zabraknąć Opowieści wigilijnej.

Udanego oglądania i wesołych Świąt!

DZIEŃ 23.12
20:00 Family Man TV PULS
22:10 Ja cię kocham, a ty śpisz TVP1

DZIEŃ 24.12
14:15 Opowieść wigilijna TVP1
20:05 Kevin sam w domu POLSAT
23:20 Góra Dantego TVP2

DZIEŃ 25.12
08:25 Psim tropem do domu TVN
10:35 Cud na 34. ulicy POLSAT
11:30 Dziewczyna z zapałki TV PULS
15:25 Mikołajek TVP2
17:55 W krzywym zwierciadle. Witaj Święty Mikołaju! TV4
20:00 LISTY do M. TVN
22:20 Pretty WOMAN TVP2

DZIEŃ 26:12
07 35 Jack Frost TVN
09:55 W krzywym zwierciadle. Witaj Święty Mikołaju! TV4
13:20 Świąteczna gorączka POLSAT
16:50 Zaczarowana TVN
20:00 Złap mnie, jeśli potrafisz TVN7

Realizacja projektu „Srebrnej drogi” - Krakowska

Nad Krakowską wisi już na cięgnach 13 stylizowanych na zabytkowe kloszy. Oświetlenie ulicy Krakowskiej jest jedynie pierwszym etapem budowy w centrum miasta Srebrnej Drogi. W jej ramach ulice od dworca autobusowego „Przystanek Europa” aż po kościół pw. św. Piotra i Pawła i Rondo Solidarności zostaną oświetlone białym, przypominającym srebro światłem. Koncepcję „Srebrnej Drogi” opracowano na zlecenie firmy Tauron Dystrybucja S.A., która sfinansowała projekt i wykonanie oświetlenia Krakowskiej. Osoby które nie miały jeszcze okazji zobaczyć jak prezentuje się obecnie nasza Krakowska, polecam filmik z iluminacji autorstwa Krzysztofa Dudy oraz zdjęcie Maćka Goryla. Nowe oświetlenie, w połączeniu z oddanym przecież nie tak dawno temu deptakiem oraz wyremontowanymi kamienicami, stanowi oszałamiający efekt!

II SESJA, PRACE KOMISJI, SZKOLENIE …ITD:)

Bieżący tydzień był dla mnie bardzo obfity w pracę samorządową, jestem z tego bardzo zadowolony, ponieważ wiele się nauczyłem - zarówno z teorii, jak i praktyki.

W niedzielę miałem okazję razem z Burmistrzem Arkadiuszem Czechem, Przewodniczącym Tomaszem Olszewskim oraz Radnym Adrianem Wolnikiem uczestniczyć w dorocznym spotkaniu przedstawicieli organizacji pozarządowych w Pałacu w Rybnej. Było to dla mnie o tyle ważne, iż wspólnie z radną Elą Pyką będę współpracował z organizacjami pozarządowymi.

W poniedziałek, w grupie kilku radnych udaliśmy się na szkolenie nt. „Finansów publicznych dla radnych”, które odbyło się na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego. Z tego miejsca chciałbym pozdrowić radnych z Miasteczka, którzy razem z mogą się pochwalić najliczniejszą reprezentacją na szkoleniu.

II sesja Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach odbyła się środę. Podczas prac nad budżetem, głosowaliśmy również wcześniej zaopiniowane wnioski przez komisję ds. Rozwoju, Promocji Miasta i Funduszy Europejskich, której jestem wiceprzewodniczącym. Miałem przyjemność prowadzić wtorkowe prace komisji, gdzie pozytywnie zaopiniowaliśmy przedstawione projekty, konsultując je wcześniej z burmistrzem Piotrem Skrabaczewskim oraz poszczególnymi naczelnikami Urzędu Miejskiego. Było to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie, które daje naprawdę wiele satysfakcji i zadowolenia - można powiedzieć, taka praca marszałka sejmu, tylko na mniejszą skalę :) Z tego miejsca dziękuję pracownikom biura Rady Miejskiej i radnemu Stasiakowi oraz przewodniczącemu Komisji Tomkowi Nawratowi za pomoc i szybkie szkolenie związane z przewodniczeniem nad pracami komisji.

Oczywiście podczas prac II sesji Rady Miejskiej nie mogło zabraknąć czasu na przerwę i krótkie spotkanie wigilijne, podczas którego mogliśmy złożyć sobie świąteczne życzenia i podzielić się opłatkiem.